Naja, die Demo erinnerte SEHR stark an FarCry (Inselsetting halt), aber die vielen kleinen Storysequenzen/Cutscenes waren nett und der Anzug ist zumindest im Ansatz auch ganz cool. Mehr kann ich nach den Demo nicht sagen, macht halt kein Spaß wenn es ruckelt wie Sau und aussieht wie Grütze.
Crysis
- Trekkie2063
- Quiz-Winner
Ich hab die Demo auch durchgezockt und zwar auf 800x600, alles auf "Low", Schatten aus, AA aus, und was sonst noch auszuschalten war aus - und dennoch hat´s geruckelt ohne Ende
Dabei sah es so sogar schlechter aus als FarCry... Allerdings musste ich froh sein, dass es überhaupt startete, denn mein System liegt mit 1,73Ghz Centrino, 1GB RAM und 128MB GeForceGo 6600 doch etwas unter den Minimalanforderungen ^^"
Naja, die Demo erinnerte SEHR stark an FarCry (Inselsetting halt), aber die vielen kleinen Storysequenzen/Cutscenes waren nett und der Anzug ist zumindest im Ansatz auch ganz cool. Mehr kann ich nach den Demo nicht sagen, macht halt kein Spaß wenn es ruckelt wie Sau und aussieht wie Grütze.
„Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher.“ Einstein
- Bubbyman
- Level 3-4: Schatztruhe

- Zockt aktuell: Switch
9.0 Presentation
The story works and cutscenes aren't campy though the ending hurts us. Being able to tweak graphics settings in game is great. Easy menu system. Needs option for Korean chatter in all difficulties.
10 Graphics
The best looking game even in DX9 at merely high settings. So good they elevate the rest of the game. If you've got two 8800s running very high settings at 1920x1200 you're in for a treat.
9.0 Sound
Weapons sounds are very satisfying. Voice work is good. The suit sounds are small, but perfect. English speaking Koreans can dampen the immersion.
9.0 Gameplay
Well paced with good freedom in the action and level design while still offering a direciton.
9.0 Lasting Appeal
A single player that will have you coming back for a second go and multiplayer that offers plenty of punch if you're willing to learn.
9.4
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
9.0 Presentation
The story works and cutscenes aren't campy though the ending hurts us. Being able to tweak graphics settings in game is great. Easy menu system. Needs option for Korean chatter in all difficulties.
10 Graphics
The best looking game even in DX9 at merely high settings. So good they elevate the rest of the game. If you've got two 8800s running very high settings at 1920x1200 you're in for a treat.
9.0 Sound
Weapons sounds are very satisfying. Voice work is good. The suit sounds are small, but perfect. English speaking Koreans can dampen the immersion.
9.0 Gameplay
Well paced with good freedom in the action and level design while still offering a direciton.
9.0 Lasting Appeal
A single player that will have you coming back for a second go and multiplayer that offers plenty of punch if you're willing to learn.
9.4
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
- schnecken-power
- Level 3-3: Piranha-Pflanze

- Zockt aktuell: PUBG (Xone) / FIFA 18 (Xone)
- News-Redakteur
- Zockt aktuell: SMW
Re: Crysis
Naja mich intressiert Crysis nicht wirklich. Sah in Videos eher langweilig aus, was das Gameplay betrifft. Würds aber trotzdem gerne mal selber testen.

- Bubbyman
- Level 3-4: Schatztruhe

- Zockt aktuell: Switch
Ich finds geil.
Habs letztens mit nem Kumpel im MP gezockt, war auch sehr spaßig.^^