Stimmt scho, die Story wurd meistens als Schwachpunkt erwähnt. Ich persönlich find sie völlig solide und würd ihn weder als Plus- noch als Minuspunkt werten, sie is halt zweckmäßig

wohl doch nicht so geworden, wie geplant[...]
4.During the beginning of the game, you are encouraged to use your weapons ruthlessly, but as the game progresses you become more proficient and strategic. This gameplay idea led Ubisoft to decide to give the game a martial arts setting. "Enter the Yakuza"
5.The first third of the game will be all about being "brutal by necessity"
6.You will be less precise and favor more devastating weapons (machine guns)
7.As you progress and become more precise, smaller guns will be used
[...]
10."When you fight brutally, the sounds around you grow increasingly more intense"
[...]
16.Respect plays a MAJOR part in the game
[...]
(21.New moves will be taught to you by two mentors in the game
22.One will teach you gun tactics, and another will teach sword tactics)
23.If you don't show the proper respect to them, they won't help you
24.Friendly/respectful interaction is tied to the controller
[...]
26.You show extra respect by bowing to the masters
28."You can act disrespectively as well: there are no cut scenes in the game - all conversations take place in game, as in Half Life 2. However unlike that game, characters wont keep prattling on if you walk away from them. They will react angrily to your imputent behavior"
[...]
30.You track down the gang leaders and try to turn them to your side. If you don't, they will join Tokai's (the main villian) gang
31.You have to prove you are worthy to them by battling them and sparing their lives.
32.You will need as many of them with you as possible to face Tokai. Without their help, you'll have a rough time when you finally face him
33.You turn gang leaders to your side by besting them in battle and stopping a deadly blow miliseconds before it strikes
[...]
35. Spliscreen mulplayer and online.
ich denke auch, dass es am Zeitdruck gelegen hat, weil an Kosten und Mühen hat UbiSoft sicher nichts gescheut, bei so einem wichtigen Titel (immerhin hält UbiSoft den Wii für eine sehr wichtige Konsole, und Red Steel war deren wichtigster Wii Titel...)Cyber Zéro hat geschrieben:Ja ja, aber vom einen Launchtitel sollte man nie all zu viel erwarten. Zeitdruck, mangelde Erfahrung an der Konsole, späte Kitauslieferung etc. haben das Endprodukt sehr stark beeinträchtigt. Deswegen erwarte ich von Teil 2 (falls er kommt) mehr, auch in Sachen Grafik.
Welche Stelle ist das denn wo du nicht weiter kommst? Ich hatte da eigentlich keine Probleme, außer mit der Achterbahn und die schafft man auch ganz leicht wenn man weiß wie ...Da gibt es einfach ne Stelle an der man irgendwie nicht weiterkommt. Jedenfalls scheint es mit unmöglich und das war vorher nie der Fall bei dem Titel.